Verkoopbemiddeling

Uiteraard hebben wij altijd een visie over de beste manier om uw woning op de markt te presenteren.

Een key-element voor de juiste presentatie voor de verkoop van uw woning in Den Hoorn, Schipluiden en Maasland is het bepalen van de juiste vraagprijs in de huidige markt, hiervoor komen wij graag langs voor een ‘opname’ van uw woning.

Na opdrachtverstrekking krijgt zelf u ook wat “huiswerk” van ons op, dit betreft de door u in te vullen lijst van zaken en vragenlijst voor de verkoop van uw woning.

Omdat wij weten dat u dit soort zaken niet dagelijks doet zoals wij, willen wij u hierbij graag zo veel mogelijk ontzorgen. Deze zaken willen wij dus ook graag gezamenlijk met u invullen. Ook voor hulp bij het aanvragen van uw energielabel kunt u bij ons terecht, wij zullen dit dan samen met u oppakken zodat de verkoopdocumentatie compleet is en u zich weer op andere zaken kunt richten.

Kijkers ontvangen een, met zorg vervaardigde verkoopbrochure, voorzien van professionele fotografie, plattegronden alsmede de verkooppunten en belangrijke feiten voor koper. De presentatie wordt breed verspreidt door middel van plaatsing op diverse websites waaronder o.a. www.vanleerdammakelaardij.nl en www.funda.nl, hierop voegen wij tevens 360 graden foto’s en desgewenst hoogtefotografie en dronevideo’s toe. Uiteraard zijn wij overal in- en om de regio Delft, Den Hoorn, Schipluiden en Maasland actief aanwezig en zijn wij mogelijk al vóóraf aan de verkoopname van uw woning bekend met kandidaten voor uw woning welke wij dan ook niet zullen vergeten.

Indien alles akkoord en gereed plaatsen wij een te koop bord in de tuin of op het raam en zullen wij steeds in overleg met u de bezichtigingen inplannen of desgewenst een open huis plannen. Na iedere bezichtiging krijgt u van ons dezelfde dag nog een terugkoppeling over hoe de bezichtiging verlopen is zodat u weet waar u aan toe bent.

Wij bellen de kandidaten na en houden u op de hoogte van de uitkomsten van die gesprekken. Desgewenst sturen wij blijvend-geïnteresseerden de aanvullende verkoopdocumentatie toe. Vervolgens volgt een biedingstraject welke wij in nauw overleg met u zullen sturen. Na overeenstemming te hebben bereikt vervaardigen wij een koopovereenkomst welke bij ons, bij u of bij koper getekend kan worden, bij voorkeur wél in ons bijzijn.

Wij zorgen dat partijen tijdig een kopie ontvangen en zullen zorgen dat de, door koper gekozen notaris, alle bij ons beschikbare stukken ontvangt om de leveringsakte te kunnen opstellen. Wij houden controle op de termijnen en zullen met u en koper een inspectie afspraak inplannen welke meestal plaatsvindt kort voor de afspraak bij de notaris voor de levering.

Indien u vragen heeft of een afspraak wilt inplannen kunt u ons bellen of mailen.

Neem contact met ons op